Klachten

Inleiding

logo klachtenHet FAGG behandelt klachten op een formele manier voor de administratieve diensten en de producten en activiteiten in verband met zijn bevoegdheden. Onze bedoeling is om alle schriftelijke klachten te beantwoorden binnen 30 werkdagen. De procedure waarborgt dat klachten op een volledige, eerlijke en onpartijdige manier behandeld worden. Elke klacht wordt vertrouwelijk behandeld en zal onze diensten in de toekomst verbeteren.

Externe klacht: Uiting van ontevredenheid over de producten of processen van een organisatie, met de expliciete of impliciete verwachting een antwoord of oplossing te ontvangen.

Om een klacht in te dienen, kunt u van onderstaand formulier gebruik maken of u kan uw klacht, aangeduid als vertrouwelijk, per post sturen naar:

Xavier De Cuyper
Administrateur-generaal
FAGG
EUROSTATION II,
Victor Hortaplein 40/ 40
1060 Brussel

Indien u niet tevreden bent met de behandeling van uw klacht, kan u zich ook richten tot de Federale Ombudsman.

Klachtenformulier

Nota : Als uw klacht betrekking heeft op promotie voor geneesmiddelen en/of gezondheidsproducten (mogelijke inbreuk op art. 10 van de wet van 25 maart 1964 op de geneesmiddelen), klik dan hier

Persoonlijke gegevens

Uw klacht

* = verplicht veld

Laatste update op 08/07/2013